Monday, June 8, 2015

PROMOSI JUN 2015 : Sustained Release VITAMIN C dan VITAMIN E Complex


Assalamualaikum w.b.t,

Nak habaq mai sikit, sape yang belum tahu.. Promosi Vitamin C & E telah pon berlangsung selama 9 hari ni... dan akan terus promosi sehingga 30 Jun 2015 ni. Setiap pembelian 6 botol Vitamin C atau 6 botol Vitamin E percuma 1 botol yer. Bole beli buat stok atau kongsi ramai-ramai.
Haa, baru nak update! Ya, ampunnnn... Ibunya bizi sekali.........
Bulan ni gabungan Vitamin yang mengandungi kandungan antioksida tinggi yang membantu melawan/mencegah kanser serta mencantikkan kulit anda, berseri dari dalam ke teserlah ke luaran.


Ok, bukan tu aje...Vitamin C... selain Ia membantu meningkatkan penghasilan kolagen supaya menjadikan kulit lebih awet muda, mencegah penuaan akibat radikal bebas. Sustained Release Vita C berbeza dengan kebanyakan vitamin C dipasaran. Vitamin C pertama yang semulajadi dilepaskan secara perlahan dan berkala didalam tubuh untuk memenuhi keperluan tubuh.
Rumusan Unik yang membenarkan pelepasan perlahan dan berterusan vitamin C selama 5 jam.
Ia membekalkan 'bioflavinoid' dalam jumlah seimbang iaitu 120mg yang bekerja untuk meningkatkan keberkesanan Vitamin C dan ia diperlukan sebagai sebahagian daripada vitamin C untuk mengelak salur darah daripada bocor dan mengelak Vitamin C dari teroksida.




Apakah kebaikan atau kelebihan mengamalkan Vitamin C ni???


Vitamin E merupakan Formula anti-penuaan yang mengandungi Selenium + Grape Seed Extract. 1 kapsul Vita-E mengandungi : 400 UI sumber Vitamin E alami dan 10 mcg Selenium untuk mendukung efektiviti khasiat Vitamin E.
Baca pula tentang kelebihan jika mengamalkan Vitamin E setiap hari :

sumber:Shaklee Malaysia* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyaki




TESTIMONI PENGGUNA SETIA & KONSISTEN VITAMIN E & C SHAKLEE :



Pengamal SET KECANTIKAN KULIT termasuk Sustained Release Vitamin C - masalah kulit semakin pulih dengan pengambilan vitamin C secara konsisten.





Lyna Sabran 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1109279 ]
♥ Contact No | WhatsApp | SMS :019 680 0226
♥ Emel : mummy.beela@gmail.com
 

♥ Blog :http://mummynabvitalounge.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment