Thursday, May 8, 2014

Cantik dan Sihat dengan COLLAGEN POWDER SHAKLEE






Ahaaaaaaaa..Jom citer2 tentang kecantikan pulak...Kecantikan dalaman..
You all kan suka..bab2 cantik ni..kalau suruh kuatkan sendi, cukupkan vitamin mineral dalam badan korang tak brape suka kan...IGNORE je kan..heehee..tapi aku taw bukan semuaaa macam tuh.. Jadinya hari ni aku nak share INFO2 tentang Collagen Powder [sekarang ni melambak produk Collagen tapi korang dah kaji apa isi kandungan nya???]

Dah ramai sangat yang cuba Collagen ni..sebab orang ramai sangat percaya lagi yakin dengan produk2 keluaran Shaklee ni. Boleh di katakan.. hampir semua yang mengambil Collagen ni tak sampai sebulan dah nampak hasilnya. Berbaloi-baloi dengan harga & kuantitinya. Barang baik & berkualiti memang sekali keluar belanja mengeluh...berkira..tapi bila dah tengok hasilnya.......... Senyum sampai ke telinga ^__^


Apa kah Collagen Powder?
Collagen Powder Shaklee terdiri daripada RSS [red snapper scale @ sisik ikan merah] -sisik ikan merah laut dalam- terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan... Selepas penggunaan selama 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit menjadi lebih baik secara menyeluruh.

Collagen yang baik ialah collagen yang mampu menahan tekanan dan mempunyai elastisiti yang tinngi. RSS pula mempunyai ciri berikut :
  • Sangat lasak – mampu menahan tekanan berkapasiti 60 pound.
  • Sangat elastik – kadar elastisiti sangat tinggi.
  • Kepaduan sel sangat tinggi
  • Kadar kelembapan tinggi.
  • Molekulnya halus dan mudah diserap oleh tubuh
Shaklee telah memilih Red Snapper Scale untuk dijadikan sumber kepada Shaklee Collagen Powder. SCP mengandungi 4000mg collagen RSS.Yang menjadikan SCP ini lebih unik ialah kerana ia bukan terdiri dari collagen RSS semata-mata. Shaklee telah menggabungkan kesemua bahan yang bermanfaat untuk penyerapan collagen ke dalam sistem tubuh, serta yang bermanfaat untuk kesihatan dan kecantian menyeluruh ke dalam Shaklee Collagen Powder. 




Antara 6 bahan lain terdapat dalam Collagen Powder nih...
  1. Probiotik Lactobacilus acidophilus untuk meningkatkan penyerapan SCP dalam usus kecil.
  2. Camellia japonica seed extract – kaya dengan oleic acid untuk meningkatkan kelembapan kulit. Turut mengandungi isoflavones yang sangat baik untuk kesihatan [menurunkan kadar kolesterol]
  3. Pfaffia extract – synergy kepada Camellia japonica, bersama-sama mereka menyokong penghasilan hyaluronic acid yang sangat baik untuk kecantikan.
  4. Vitamin C – untuk kecantikan kulit dan antioxidant penting untuk kesihatan.
  5. B-complex – untuk sokongan sistem saraf yang baik dan untuk kecerahan kulit.
  6. Shellfish extract – sumber glucosamine untuk penghasila synovial fluid yang bermanfaat untuk sendi.
Sebab itu Shaklee Collagen Powder adalah supplement collagen terbaik dengan gabungan 7 bahan terbaik untuk manfaat kesihatan dan kecantikan.

Gabungan 7 bahan hebat di atas terbukti memberi kesan positif berikut :
  • membantu menguatkan rambut & merangsang pertumbuhan semula.
  • mengekalkan kesihatan kuku
  • membantu mengurangkan parut
  • menghilangkan tanda penuaan
  • menguatkan tulang
  • membantu mengurangkan kesakitan dan geseran sendi
  • memperbaiki penglihatan
  • memastikan otak sentiasa sihat.



    Collagen Powder terbukti berkesan untuk:

    - Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
    - Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
    - Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
    - Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
    - Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
    - Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
    - Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
    - Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
    - Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%


    Jom tengok kesan & hasil yang dah menggunakan Collagen Powder Shaklee ni...




    Cara minum Collagen Powder ni.. amik 1 sachet bole minum sekaligus sehari atau bole bahagi 2 dalam sachet tu..haahaa.. -tapi SLOW la nampak kesannya nanti..- campur dengan favourite beverages [minuman kegemaran korang...nak campur dengan ESP+Milo pon bole..lagi MELETOP hasilnya nanti taw...] Nak bancuh jangan bancuh dengan air panas taw..nanti hilang segala khasiatnya. Semua produk Shaklee gitu. Air suam2 atau air sejuk sangattt sesuai. Nanti sesia korang minum berkotak2 tak nampak hasil..nanti ko salahkan produk yang bagus ni pulak..Huuhuu.

    Aku tak sabo nak flawless raya nanti..sekarang dah stat consume Collagen nih...Nanti la aku upload piccas...Sekarang ni baru amik vitamin C & B complex pon orang dah kata cerah berseri.. -sila tengok INSTAGRAM aku..hikhik..-  Masalah aku ni parut jerawat & open pores jer...huhhhhhh. Takpee korang sabo ye.. Aku akan upload jugak piccas aku kat cni NEXT ENTRI.. Sekarang tak menyempat nak korek album...haahaa..ALASAN sangat!

    Jadi, korang tunggu apa lagi...JOM sama2 dengan aku & wanita2 lain yang gebu, licin & cerah lagi CUN... Takkan nak tengok je?? Tak bangga ke kalau suami kita bangga jalan dengan kita yang cantik nih??? Confirm tak pandang Erra Fazira lagi kalau korang dah secantik Erra Fazira..kan?


    Untuk membeli;

    Lyna Sabran
    ♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1109279 ]
    ♥ Contact No | WhatsApp :019 680 0226
    ♥ Emel : mummy.beela@gmail.com
    ♥ Blog :http://mummynabvitalounge.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment