Friday, April 11, 2014

Shaklee ada Set Berpantang Selepas Bersalin...?







Salam,

Lama dah berkenan nak tulis n3 ni...bcoz orang yang menulis ni pon kejenya bersalin ajer...[kui..kui..kui..] Ok, mengata...

Fine...

Krik...krik..krik..


Hahahahaa..Ok biaq pi..

Arini bagi siapa yang tak taw dan belum taw..Shaklee ada mengkhususkan supplemen bagi keperluan ibu2 berpantang selepas bersalin samada secara Normal @ C-zer..

bagi pemanas badan...jom baca dulu soalan2 popular ibu-ibu yang masih ragu-ragu tentang set bersalin SUPERB nih...

1. Bila bole makan set bersalin nih?

- Sebaik pas melahirkan bole trus consume..untuk trus recharge tenaga & memperbanyakkan susu [InsyaAllah]


2. Adakah selamat untuk Ibu dan bayi?

- Of coz! sangat selamat...selain memberi tenaga kepada Ibu selepas bersalin bole juga mengelak @ merawat jaundis  bayi [kerana tiada kandungan jamu].

3. Adakah selamat untuk bersalin secara pembedahan?

- Ya! juga sesuai...kerana bole mempercepatkan luka sembuh.

4. Berapa  harga set bersalin ni?

- Untuk penggunaan sehingga 4 bulan..harga amat berpatutan kalau nak dibandingkan dengan produk2 jamu yang hanya dapat digunakan selama 1-2 bulan sahaja. Tetapi set bersalin ni...bole trus di gunakan sebagai set menyusu bayi pulak.Takde masalah malah lagi Jimat dan Untung!!!

5. Perlukah ambil jamu @ herba berpantang yang lain?

- Sebenarnya tak perlu dan membazir aje kalau ambil pon.Sebab set bersalin ni lengkap 100% untuk keperluan ibu2 untuk pulih, memperbanyakkan susu & slim...

Ok, now...

Scroll down....meh baca rangkaian produk yang terdapat dalam set bersalin nih..
Zink - Mempercepatkan proses penyembuhan luka (sama ada dalaman & luaran), mengawal kelemumur dan keguguran rambut.

Sustained Realese Vita-C - Mengandungi 7 ½ biji oren untuk menampung keperluan tubuh. Mengandungi kolagen yang memberi keanjalan tisu dan menjadikan seseorang itu kelihatan lebih muda, sebagai antioksidan yang melindungi sel kulit, meningkatkan keimunan tubuh, membantu pemulihan sel kulit, meningkatkan kesihatan tulang dan gigi.

Vitalea - Merupakan multivitamin yang akan membuatkan tubuh jadi lebih bertenaga terutama bagi ibu yang lepas bersalin. Mengandungi 28 nutrien penting, temasuk 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian serta dilengkapkan dengan zat besi.

B-complex – Membantu mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, meningkatkan keimunan tubuh dan penting untuk sistem urat saraf dan meningkatkan tumpuan berfikir. (stress mampu merosakkan vitamin dalam badan dan membuatkan seseorang itu kelihatan lebih tua dari usia sebenar). Juga dilengkapkan dengan asid folik.

Ostematrix - Membantu mengelakkan masalah sembelit dengan melawaskan sistem penghadaman, menghilangkan bisa- bisa kaki, mengelakkan sakit pinggang dan rasa kebas serta badan rasa lebih cergas. Ostematrix ini juga lengkap dengan vitamin D & Magnesium.
Set Berpantang Asas - RM 269
Set Berpantang Lengkap - RM 330
Set Berpantang Premium - RM  533 

ADD-ON SET BERPANTANG SELEPAS BERSALIN -

MEMBANTU PENGELUARAN SUSU IBU...

Alfalfa - peransang (milk booster) demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu disamping membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut. (kekerapan mengepam dan menyusukan membantu memperbanyakkan pengeluaran susu). Juga membantu dalam menyelesaikan malah wanita seperti keputihan selain merapatkan keintiman. 

ESP Shaklee - Juga meransang (milk booster) demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Protein penting untuk perkembangan otak bayi yang sihat, juga dilengkapkan dengan kalsium. Mengandungi semua jenis asid amino yang diperlukan termasuk 9 aisd amino yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh. Membantu ibu mendapatkan bentuk badan yang asal, mencantikkan dan menghaluskan kulit serta mengurangkan parut jeragat.

Nak tau LAGI tentang set bersalin.........

Bole contact2 Lyna...


♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1109279 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 680 0226
♥ Emel : mummy.beela@gmail.com
♥ Blog :http://mummynabvitalounge.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment