Saturday, May 30, 2015

YES : PROMOSI SET HAMIL & BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum,

Untuk kali pertama Shaklee menawarkan promosi Young Entrepreneurs System (YES)   ini di mana anda layak dapat 5% diskaun +  cash rebate, + membership + FREE vitalea dengan setiap pembelian mana- mana set  hamil dan set pantang Shaklee. Banyak sangat kelebihan yang anda akan dapat bila anda membeli SET tersebut.. Memang tak masuk akal betul offer Shaklee kali ni.

Actually, promosi macam ni first time Shaklee tawarkan untuk appreciate ahli baru dengan mendapat benefits extra apabila 'enroll'. Tambahan dari segi bonus jika anda ingin berbisnes dan extra diskaun dan cashback jika anda hanya ingin makan sendiri. Zaman saya 'enroll' dulu langsung takde offer best macam ni tau. So teramatlah rugi ibu-ibu yang sedang mencari set hamil dan set berpantang shaklee kalau tak grab promosi YES yang sangat best ni.

Kenapa saya terus galakkan anda daftar sebagai ahli bila beli set ini??? Sebenarnya tujuan daftar bukan semata-mata nak berbisnes Shaklee tapi untuk anda sendiri dapat penjimatan tambahan. Kalau tak jadi ahli terpaksa beli harga retail yang jauh lagi mahal, bila ibu-ibu dah mendaftar sebagai ahli next time kalau nak membeli produk Shaklee [untuk terus konsisten mengamalkan supplemen Shaklee] dapat la jimat setiap kali membeli, silap2 setiap kali beli* layak dapat bonus cash untuk bulan seterusnya. So, fokus saya di sini untuk bantu ibu yang nak dapatkan set hamil dan set pantang ini pada harga promosi dan nikmati EXTRAS yang Shaklee berikan bila daftar sebagai ahli.
Bila mendaftar sebagai ahli, anda hanya perlu membayar RM80 tapi faedah yang anda bakal dapat adalah:
  1. Layak dapat beli kesemua set ini pada harga ahli di mana anda jimat lebih 25%
  2. Dapat FREE vitalea yang berharga RM88
  3. Dapat EXTRA 5% diskaun dari harga ahli
  4. FREE shipping.
  5. Dapat Cashback ~ RM23++
BONUS:
FREE consultation, jadual pengambilan vitamin serta jemputan ke group khas Whassp/FB apabila membeli dengan saya
Banyak kan extras? Jimat ratusan ringgit dan tawaran best ni anda takkan dapat kalau tak join sebagai ahli!
Selain tu, set hamil dan set berpantang Shaklee ni juga tiada keraguan lagi antara 'the best selling' pilihan ibu-ibu termasuk saya sendiri. Setiap set ni dapat digunakan sehingga 4 bulan.

1) ESP (SOY PROTEIN) 850GRAM
2) SUSTAINED RELEASE VITAMIN C - 180 BIJI
3) B COMPLEX - 120 BIJI
4) VITALEA (IRON FORMULA) - 120 BIJI
5) OSTEMATRIX - 120 BIJI
6) OMEGA GUARD - 90 BIJI

Lyna Sabran
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1109279 ]
♥ Contact No | WhatsApp :019 680 0226
♥ Emel : mummy.beela@gmail.com
♥ Blog :http://mummynabvitalounge.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment