Saturday, September 20, 2014

Apa ada dalam beg saya??

Seriously, aku tak tau nak tunjuk apa yang ada dalam handbag wanita aku.. tu ler beg yang di usung gi keje dan bejalan. Banyak sangattt barang dalam tu.. bak kata suami ku,
kalau tikus masuk mesti sesat.. nak kuar tak jumpe jalan kuAR. Harharhar.. KEJAM kan?!

Biasa la handbag wanita... ada purse, beg 'coin', note book, pen, lipstik (aku pemalas bawak compact powder), towel kecil, wet tissue, kadang ada gak pampers 1-2 keping. Yang lain2.. resit atm atau resit pembelian... selalunya aku organize jugak beg aku. Bagi 'clear'.. takde la sampai cari barang tak jumpe... oh! Lupe.. handphone & kunci kete WAJIB ada. Kalau tak, mesti aku gelabah ;D

Tapi arini, aku nak tunjuk apa ada dalam beg memberkit Shaklee aku.. tau tak? Kalau daftar jadi ahli RM65 seumur hidup tu.. selain pat diskaun semasa membeli produk dan layak dapat bonus cash.. mula2 sekali korang akan dapat bag bimbit nih.

Kawan aku terkejut taw pat beg.. ingat daftar dapat folder memberkit biasa2 je.. rupanya lagi BEST dari biasa!! Kandungan beg ni ada segala buku resit, manual untuk berbisnes, info produk & syarikat.
Tapi aku add-on sendiri isi beg tu.. kira pakej lengkap untuk aku usung ke hulu ke hilir.. ada buku nutrisi (panduan tentang supplemen), buku cerita tentang JUTAWAN MLM (master Shaklee), 'flyes' yang berwarna warni untuk di edarkan kepada bakal customer dan tak lupa COP nama&no telefon kita.

So, rasa tak rugi melabur RM65 dapat beg..InsyaAllah kalau berusaha lebih kita layak dapat macam2 ganjaran seperti bonus di pertengahan bulan, melancong, anugerah, bonus kereta dan macam-macam lagi.
Lyna sabran

♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1109279 ]
♥ Contact No | WhatsApp | TELEGRAM | SMS :019 680 0226
♥ Emel : mummy.beela@gmail.com
♥ Blog :http://mummynabvitalounge.blogspot.com/


ISI DALAM MEMBERKIT SHAKLEE

"ADD-ON" ISI DALAM BEG

No comments:

Post a Comment